Widziałem już niezliczoną ilość wytartych obręczy, ale takiego „mistrza” dopiero pierwszy raz 🙂
Tutaj klientowi ułamała się końcówka kabla Di2, na zdjęciu widać nieudolną próbę wygrzebania pozostałości z gniazda przewodu. Na szczęście, po długich bojach, wierceniu, grzaniu i szukaniu nowych śrubek o średnicy 2,5mm 🙂 udało mi się uratować przerzutkę, a klient zaoszczędził jakieś 2000zł 😉
Witam.
Mam problem właśnie z tylną przerzutką Di2 Dura Ace 9000 i szukam pomocy.
Proszę o jakiś numer kontaktowy lub mail.
Chciałbym się skontaktować.
Pozdrawiam.
Łukasz
PolubieniePolubienie
Witam.
Mam problem z tylną przerzutką Di2 Dura Ace 9000.
Bardzo proszę o jakiś namiar (tel/ mail) w celu skontaktowania się.
Pozdrawiam.
Łukasz
PolubieniePolubienie
Cześć, czy przerzutka była sprawdzana testerem PCE-1 czy tylko przez ładowarkę?
PolubieniePolubienie
Tak była testowana i wszystko jest na zielono, zero błędu.
Przerzutka byłe też podpinana do innego roweru z DA Di2 i też nie działała.
Sprawdzana była bateria, komunikacja – wszystko ok, wina jest ewidentnie po stronie tylnej przerzutki.
Geneza awarii: po wyścigu, podczas którego przerzutka działała bezproblemowo rower został spakowany i transportowany wewnątrz auta. Przycisk prawej klamki przez większość lub całą podróż był dociśnięty przez inny rower i przerzutka tylna dostawała sygnał do przerzucania. Po dojechaniu do domu, zmontowaniu roweru przerzutka już nie działała. Sygnał dostaje, słychać coś wewnątrz przerzutki ale nic poza tym się nie dzieje. To jest tak jakby chciała a nie mogła wykonać ruchu do przerzucenia…
Gdyby potrzeba było dodatkowych informacji proszę pisać, postaram się wyjaśnić w miarę szczegółowo.
Pozdrawiam.
PolubieniePolubienie
To jak dał by Pan radę naprawić ?? Mogę wysyłać ??
PolubieniePolubienie
Napisz na radek.bike@gmail.com
PolubieniePolubienie